28 Ocak 2017 Cumartesi

Kapalı Yırtmaç

Kapalı Pileli Yırtmaç

Kapalı yırtmaç dar eteklerde sıklıkla tercih edilir. Ben de anneme etek dikerken kapalı yırtmaç yaptım. Hatta azıcık abartıp pileli yırtmaç yaptım 😉 Annem adım atarken son derece rahat olacak bence 😊 En son paylaşımımda kalıbını çıkardığım etekleri diktikten sonra anneme kendim götürmek niyetindeydim. Bu sene kış çetin geçiyor malum. Olumsuz hava koşulları yüzünden uçuş iptal olunca gidemedim. Ben de size kapalı yırtmaç adına fikir olabileceğini umarak yaptıklarımı paylaşıyorum.



Eteğin arka ortasında istediğiniz pile genişliğinde pay bırakarak kesip pileleri ütüyle kırıyoruz. Benim kumaşım yetmediğinden yırtmaç parçalarını ekli yaptım.





İki yırtmaç payı ucunu birleştiriyoruz. Yırtmacın bedendeki başlangıcından itibaren fermuar bitimine kadar dikiyoruz. 

İPUCU: yırtmaç başlangıcına tela parçası yapıştırırsanız yırtılmalara karşı daha dayanıklı olur.




Yırtmacı üst kısımdan pilelerin kırılma yönüne göre dikiyoruz.



Bitmiş halinin içten görüntüsü böyle.


Dıştan görüntüsü




Açıldığındaki görüntüsü

Sorularınız ya da önerileriniz varsa yorumunuzu beklerim 😊


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder