17 Ocak 2017 Salı

Takım Çalışması :)

Etek-Bluz Takım Çalışmam

Merhaba hanımlar. Bugün sizlere etek bluz olarak çalıştığım ikili takımı takdim ediyorum 😊 Bu sene oldukça sevilen bu takımlardan bir tane de kendim çalışmak istedim. Biraz ayrıntılarından bahsedecek olursam kumaş olarak triko tercih ettiğim bu takım gerçekten kullanımı çok rahat bir kıyafet oldu. Eteği kalem etek olarak çalıştım. Kalem etek, etekucu kısmından dar bir etek modeli olduğundan yırtmaçlı çalışılması en uygun olanıdır. Aksi takdirde adım atmaya imkan vermez ve kendinizi penguen gibi hissedersiniz 😄 Ben de tabii ki yırtmaçlı çalıştım ve belini de lastikli olarak tamamladım.Takımın bluzu ise yarasa kol. Yakası ince bantla temizlendi. Kol ucunu ise duble çalıştım. Dubleleme genelde pantolon paçalarında görmeye alışkın olduğumuz bir yöntem ama ben kol ucunda çalışmak istedim.
İlk başta kol ucundaki ayrıntıyı  gri kumaştan yaparak belirginleştirmeyi düşündüm. Sonra o şekliyle her renkle kombine etmek zor olacaktır kanısına vardım. Siyah rengin asaletini bozmaya da kıyamadım...💕 kol ucu  fotoda pek belirgin değil ama ben sonuçtan son derece memnunum 😍 Hemen her renk eşarpla ve takıyla kombinlenebilen kurtarıcı bir takım çıktı ortaya. ✌

Yeri gelmişken biraz yarasa koldan bahsedeyim. Bu çalışması çok pratik bir bluz modelidir. Dikişe yeni gönül verenleri böyle bir bluz çalışması yapmaya davet ediyorum. Dikerken en az sorunla karşılaşacağınız ürünlerdendir. Dergilerden edindiğiniz yada kendi giysileriniz üzerinden çıkardığınız temel beden kalıbınız varsa işiniz daha da kolay. Aşağıda fotoğrafını paylaştığım gibi beden kalıbını kumaşa yerleştirip istediğiniz kol açısıyla çalışabilirsiniz. 



Kalıp yerleşimi




sol taraftaki parça ön beden, sağdaki ise arka beden




Kol ucu ve kolye detayını da paylaşıp kaçıyorum 😉

Görüşmek üzere...😊



Hiç yorum yok:

Yorum Gönder