4 Şubat 2017 Cumartesi

PARÇALI ETEK KALIBI

6 Parçalı Etek

Merhaba hanımlar. Bu kış etek açısından çok bereketli oldu bol bol etek diktim 😃 Kendime, annelerime, müşterilerime...😊 Bu hafta parçalı etek haftası oldu benim için. Yine kalıbı ve dikimi pratik bir etekle karşınızdayım 😄 Parçalı etek kalıbı mantığını anlatmaya çalışarak nacizane bir video hazırladım. Videoda ölçüleri nasıl hesapladığımızı ve kalıp çıkarma işlemini anlattım. Net görülmesi açısından minyatür bir çizim yaptım. Gerçek boyutlardaki kalıbın fotosunu da notlarıyla beraber buraya bırakıyorum. Ufak notlardan sonra videoya geçelim.İzlemek ve uygulamak isteyenler buyursunlar 😊 

NOT: Etek açılımı nereden itibaren yapılacağı sizin tercihinizdir. Ben biraz daha balık etek formu uygulayacağım için bu şekilde yaptım. Daha geniş formlu çalışmak isterseniz etek ucu açılımını direkt kalça hattıyla da birleştirebilirsiniz.


Gerçek boyutlardaki kalıp

NOT: Son derece esnek bir triko kumaşla çalışacağım için kalıp çıkarırken ölçülere bolluk payı eklemedim. Esnek olmayan dokuma kumaşlarla çalışacaksanız ölçülerinize bolluk ilavesi yapıp sonra 6'ya veya 8'e (kaç parçalı yapacaksanız) bölmelisiniz.



Benim kumaşım fitilli trikoydu.



İyi Seyirler 😊


Sorularınız veya önerileriniz olursa yoruma beklerim.
MUTLU HAFTA SONLARI DİLİYORUM HEPİNİZE 😊 💕



Hiç yorum yok:

Yorum Gönder