2 Ocak 2017 Pazartesi

Seviyorsanız Dönüştürün Bence...



Merhabalar. Bu yazımda uzun zaman önce (yaklaşık 6 sene önce sanırım :) satın aldığım fakat 2-3 kez giyip dolabımın ücra köşelerinde bıraktığım trikomun, pelerinden basıc tuniğe dönüşümünü anlatmak istiyorum. Sizlerin de benim gibi senelerdir kullanmadığınız ama çok da sevdiğiniz için kimselere vermeye kıyamadığınız giysileriniz varsa . . .
birkaç değişiklikle yeniden kullanmaya başlayabilirsiniz. Bu türden güncellemeler giysilerinizle aranızın açılmasını önler hatta hatta ilişkinize heyecan katmış olursunuz 😋 


     Elimde böyle bir pelerin vardı. Görmüş olduğunuz boşluklardan kemer geçiyordu. Bir zamanlar modaydı bunlar. Ben de bi hevesle aldım ama birkaç kez giydim tabi 😌 Bu tür modeller giyildiğinde dökümlü şık dursa da kolları çok salaş olduğu için hareket kısıtlayıcı oluyorlar malesef. Bu türden bir iki model giymeye çalıştıktan sonra bana göre olmadığına karar verdim ve bir daha böyle bişey almadım. 
     Velhasıl bu trikoyu ya giyecek birilerine vermeliydim yada kullanılır hale getirmeliydim. Rengini ve trikosunu seviyordum. Model son derece geniş olduğu için üzerinde rahat oynama yapılabileceğinden değiştirmeyi tercih ettim. Dar giysilerde ekleme yapmazsak çok fazla değişiklik yapılamıyor. Fakat bu tunikte çok kolay oldu 😌 
Şimdi aşamalarını da fotoğraflarla göstermek istiyorum.



Orjinal hali



Çizgi taşı ile biçeceğim şekli çizdim.



Reglan bir yarasa kol elde etmiş oldum.


Yanlardan çıkan parçalarla tuniğin alt kısmında gode(döküm vermek için kullanılan parça demek😊) yaparak değerlendirdim. Bu şekilde alt kısmı dökümlü bir tunik elde etmiş oldum.


Önce parçaları tek tek tuniğin ön yanlarıyla ve arka yanlarıyla birleştirdim. Daha sonra kol ucundan itibaren kol altı ve yanları birleştirdim.


Vee sonuç👆 Tabi yerde pek hoş durmuyor 😃 


Ama giyince çok hoş oldu ✌ 😍 giyilmiş halini göstermek adına mankenime giydirdim.


Bu geri dönüşüm çalışması umarım sizlere de fikir sağlaması yönünde yardımcı olur. Tekrar görüşmek dileğiyle. Allah'a emanet olun... 😇

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder