20 Ocak 2017 Cuma

Kıyafet Üzerinden Kalıp Çıkarma

Kıyafetiniz Üzerinden Temel Etek Kalıbı Çıkarabilirsiniz

Temel kalıp çıkarmak biraz meşakkatli bir iş. Çeşitli hesaplamalarla yapılıyor. Bu nedenle bir çoğumuz dergilerden edindiği kalıplarla çalışmayı tercih eder. Bahsettiğimiz kalıplar standart kalıplardır. Sonuçta bu kalıplarla her zaman istediğimiz görüntüyü elde edemeyebiliriz. Bu doğal bir durumdur çünkü hepimizin vücut yapısı birbirinden farklıdır. Aynı kıyafet, aynı bedeni giyen iki kişiden birinde pek hoş durmazken, diğerinin üzerinde harika görünebilir 😊 


Giydiğimiz zaman içinde kendimizi rahat hissettiğimiz, kendimize yakıştırdığımız kıyafetlerimiz vardır. Zaten yakıştırmadığımız kıyafetlerin içindeyken rahatsızlığımız çoğu kez belli olur 😊 Ben bu gerçeği göz önünde bulundurarak kıyafet üzerinden çıkardığım kalıpları sıklıkla tercih ederim. Sizin de beğendiğiniz, üzerinizde iyi durduğunu düşündüğünüz giysileriniz varsa üzerinden ölçü alarak kalıp çıkarabilirsiniz.

Ben annemin senelerdir severek kullandığı bir eteğinin üzerinden kalıp çıkararak etek dikiyorum. Şunu belirtelim ki her yiğidin yoğurt yiyişi farklıdır derler 😉 Ben iğnelerle işaret alarak kalıp çıkarmaktan daha sağlıklı olmasının yanında, temel giysi hesaplamalarından da daha pratik bulduğum bu yöntemi tercih ediyorum. Bu yöntemi kullanmak isteyenler olursa diye videosunu buraya atıyorum. Sorularınız ya da önerileriniz olursa yorumunuzu beklerim.. Ve hepinize bereketli çalışmalar diliyorum 😊


Hazırlık ve Ölçü Alma Aşaması ↓



Videoda net olarak görülemeyen çizimin fotoğrafını bırakıyorum 👇




Kalıp Çıkarma Aşaması ↓




Hiç yorum yok:

Yorum Gönder