8 Ocak 2017 Pazar

Kışlık Kumaştan Dar Etek Çalışması


Bu yazımda kış aylarına girerken kışlık kumaşlardan çalışmış olduğum dar etekleri paylaşmak istiyorum. Önceden diktiğim fakat yazısını paylaşamadığım çalışmalarım var. Henüz 6 aylık geçmişi olan bir blogum var ve ilk aylarda çeşitli sebeplerden pek ilgilenemedim. Bu nedenle paylaşamadığım diğer çalışmalarımı da zaman zaman sizlerle paylaşıcam inşallah.Üzerinden biraz zaman geçtiği için bazı çalışmalarımda çektiğim fotoğrafları kaybettim malesef. Bu etekler de bunlardan biri.😡 Yine de çok sevdiğim, kullanışlı ve şık bulduğum bu etekleri sizlere sunmak istiyorum. Son zamanlarda dar etek ve kalem eteklerin moda oluşuna en çok sevinenlerden biri benim.😄 Dar veya salaş kesim bluzlarla, gömleklerle rahat bir şekilde kombinlenebilen bu etekleri ben çok seviyorum. Kalem eteğe olan hayranlığım ayrı tabi.😍 ❤
Dar etek de bir o kadar güzel. Üstelik kalıbı ve dikimi de zorlamaz. Dikiş kursuna gidenler bilir, ilk kalıbı çıkarılan ve dikimi yapılan model genelde dar etektir.İlk defa dikenler fermuar dikerken zorlanabilir. Dikimde pratikleşmiş biri için bel, kalça ve etek boyu ölçüsü yeterlidir. Çalışması ve giymesi gayet keyiflidir.

Ayrıntılarını paylaşamamakla birlikte diktiğim bu iki dar eteğin son hallerini buraya bırakıyorum 😊 




1- Kırçıllı kumaştan astarlı dar eteğimiz



2- Küçük petek desenli astarlı dar eteğimiz




Sahibinin üzerinde son derece hoş durdu 😊 

Bir sonraki paylaşımda buluşmak dileğiyle.. Sağlıcakla kalınn 😉


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder