24 Temmuz 2016 Pazar

Gizli Dikiş... çok gizli :)

     Aranızda benim gibi henüz kendine bir overlok makinesi almamış olanlar vardır belki :)
Ama olsun. Temiz dikiş diye bişey var :) Ben de henüz overlok makinesi almadığım için bazı temiz dikiş çeşitlerini kullanıyorum. Kullandığım iki ana dikiş çeşidi var. Bunlardan biri 'ingiliz dikişi', diğerinin ise literatürdeki ismini hatırlamamakla beraber ben 'çok gizli dikiş' diyorum :) Çok gizli dikişi teknik olarak gösterecek bir video çektim. 


    Ben bu dikişi daha çok kollarda, yan dikişleri birleştirmede kullanıyorum. Size tavsiyem dikeceğiniz model fazla parçalı olursa her yerde bu dikişi kullanmamanız. Çünkü kalınlık yapabilir ve istediğiniz görüntüyü elde edemeyebilirsiniz. Kışlık kalın kumaşlarda da dikkat edilmelidir. Orta kalınlıktaki bir kumaşta sıkıntı olmayacaktır fakat kaban kumaşları için pek uygun bir dikiş değildir. Ben yazlık kumaşlarda kullanmayı daha çok tercih ediyorum  Umarım benim gibi dikişseverlere faydalı olur.




Sormak istedikleriniz olursa yorum bırakabilirsiniz.

Sağlıcakla kalın... :)
                                               
 

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder