14 Temmuz 2016 Perşembe

Erkek gömleği çalışması

 


Merhaba hanımlar :)

   Öncelikle çalışmalarımı sizlerle paylaşmanın mutluluğunu yaşadığımı belirtmek isterim. İnşallah faydalı olur diye ümit ederek bismillah diyorum.
   İlk paylaşımıma eşime doğum günü hediyesi olarak diktiğim erkek gömleğiyle başlamak istiyorum. 2015 temmuzunda yeni evli iken birlikte kutladığımız ilk doğum gününde, ona kendime has bir hediye vermek istedim. Hazır bir ürün satın almak yerine kendi zanaatimi kullanarak el emeği göz nuru bir gömlek diktim. Çok beğendi. Ben de her üzerine giydiğinde mutlu oluyorum:)











yaka çalışması


ön beden

arka beden

Öncelikle şunu belirtmek isterim ki erkek giyimle çok içli dışlı değilim.Daha ziyade kadın giyim üzerine çalıştım şimdiye kadar. Fakat gömlek dikme mantığını bildikten sonra geriye düzgün bir erkek gömleği kalıbı bulmak kalıyor.
Elinizde erkek beden kalıbı yoksa ve örneğin benim gibi eşinize gömlek dikmek istiyorsanız, eşinizin üzerine iyi oturan bir gömlek üzerinden de kalıp alabilirsiniz. Gayet pratik bir yöntemdir :) 



ve sonuç <3





Hiç yorum yok:

Yorum Gönder