20 Temmuz 2016 Çarşamba

Bayan Tunik Çalışması

Bügün sizlerle dikmiş olduğum tuniğimi paylaşmak istiyorum. Pamuklu, rahat ve pıtırcıklı çok şirin bir kumaşla çalıştım :) Genel olarak diktiğim ürünlerde pamuklu yada keten kumaş tercih ediyorum. Malum yaz sıcaklarında başka kumaş çekilmiyor.
Hazır satılan giysilerde rahatsız olduğum bazı konular var. En başta kumaş meselesi. Mağazalarda daha çok sentetik/polyester karışımı kumaşlar kullanılarak yapılmış gömlekler, tunikler, elbiseler satılıyor.Belki dikkatinizi çekmiştir, kumaş incecik görünüyor fakat dokunduğunuzda naylona dokunmuş hissine kapılıyorsunuz. Bir diğer konu da cepli tunik bulamayışım. Tunikte cep yok. Altına giydiğim pantolonda cep olmuş ne fayda :) Son olarak da özellikle yazlık tuniklerde sıfır yakayla daha rahat ediyorum. Tesettürlü bir hanım olduğumdan yakadaki o gereksiz kalınlık boğuyor beni :) Özel günler için değil belki ama gündelik kullanımda daha iyi geliyor bana. Ben kendi ihtiyaçlarımdan hareketle dikiyorum giysilerimi. Fakat ben cep istemem, yaka isterim diyenlere de istedikleri gibi dikeriz elbet :))
   Tuniğimi bir kaç ayrıntısıyla sizlerle paylaşmak istiyorum . . .



pamuklu kumaş+tahta düğmeler : <3



pıtırcık kumaş




Boydan görüntüsü

Bir sonraki çalışmamda görüşmek dileğiyle...


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder