14 Temmuz 2017 Cuma

Çiçekli Basma Tunik

Merhaba hanımlar✋ Bugün hamile kıyafeti niyetiyle diktiğim ilk tuniğimi sizlerle paylaşıyorum.Yaşadığım coğrafyada yaz ayları çok sıcak geçiyor. Bir de bu yazı kızımla birlikte geçireceğiz inşallah 😍👶 Kızım büyüdükçe bana da yeni ihtiyaçlar doğmaya başladı. Kendime ufak bir hamile kreasyonu hazırlamam gerekiyor 😊💕 Hazır ürünler almak yerine kolları sıvayıp dikicem tabiiki 😃 Buraların sıcağını bildiğimden bu günler için hazırlık yaptım. Yaz ayları için daha sağlıklı ve rahat olan pamuklu viskon, şile bezi ve penye kumaşlar aldım kendime. Açılışı pamuklu viskonla yapmaya karar verdim.


     Allah kısmet ederse kız annesi olacağım ama nedense bu aralar maviyi daha çok sevmeye başladım. Vaktinde pembeleri çok giydiğimden olsa gerek 😃 Kumaş alırken de gözüm hep mavilere yeşillere kayıyordu. Böyle mavi zeminli desenli bir pamuk viskon beğendim kendime. Yine malzeme dükkanlarında gezerken pamuk şeritler çarptı gözüme. Birlikte kullandım. Ortaya bu tunik çıktı. Ben beğendim. Sizlere de fikir olur ümidiyle fotolarını buraya bırakıyorum. Hoşçakalın✋

Kol Ucu Detayı

Arka Kemer Detayı





Mutlu Son 💝


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder