12 Temmuz 2017 Çarşamba

ERKEK ŞORTU

Dikiş bilen hanımlar sürekli kendilerine çalışmazlar dimi ama 😉 Sizdeki cevherden yakınlarınız da nasibini alır illa ki 😃 Yaklaşık 12 yıldır dikişle haşır neşirim ve zaman zaman eşime dostuma birşeyler diktim. Bu yaz eşim benden keten gömlek rica etmişti ama istediğimiz renk ve özellikte kumaş bulamayınca dikemedim malesef. Ama ince bir penyeden şort diktim gönlünü aldım yani😃✌


Kumaşını İstanbul'a gittiğimde Ümraniye'den parça kumaşlardan aldım. 1,5 metrelik parça 5 tlydi 💃Kalıbını da eşime çok rahat olan bir şortunun üzerinden çıkardım. Tek tarafına cep ekledim ve overlokla birleştiriverdim hepsi bu😊 Güle güle giysin😊


Şort 5 parçadan oluşuyor;

1) Ön (2 adet)
2) Arka (2 adet)
3) Bel bandı (1 adet)
4) Yan şeritler (2 adet)
5) Cep (1 adet)

Not: Lastiğin genişliği bel bandına göre dardı. Lastiğin serbest kalıp fazla dönmesini engellemek için bel bandına bir dikiş geçtim.

 Bel bandı 5 cm, lastik genişliği 2,5 cm di. 
2,5(lastik) + 0,5 (bolluk) = 3 cm den dikiş yaptım.







Tekrar görüşmek üzere ✋

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder