11 Temmuz 2017 Salı

BASİT TUNİK DİKİMİ (Dikim aşamaları videosu)

Merhabalar. 
Bugün sizinle çok önceden hazırladığım fakat düzenleyip paylaşma fırsatı bulamadığım bir dikiş videomu paylaşmak istiyorum. Aranızda 'ben biraz dikişten anlıyorum tunik dikmek istiyorum ama neresinden başlayıp nasıl bitireceğimi bilmiyorum' diyenler var mı 😋 Tam size göre bir videom var 😃💃 Biraz dikiş bilen herkesin kolaylıkla dikebileceği salaş bir tunik diktim ve dikim aşamalarını göstermeye çalıştım. İnce kot kumaştan yazlık çok kullanışlı bir tunik oldu. Ayrıca aranızda benim gibi bebiş bekleyenler varsa yaz aylarında rahat edebileceğiniz kurtarıcınız olabilir. Benim kahramanım oldu kendisi 😂

Aşağıya youtube sayfamdaki linki ekliyorum ve açıklamalarla bitmiş halinin fotosunu da bırakıyorum. Görüşmek üzere✋ 

Gerekli Malzemeler;
Kumaş   : Tensel kot
Parçalar : Kol, Arka, Ön

Not : Yaka pervazına yetecek kadar kumaşım yoktu. Giyerken kafamın geçmemesi gibi bir sorun yaşamak istemediğim için ön yakada açıklık bırakmak istedim. Bu nedenle önü iki parça şeklinde ortadan dikişli çalıştım. Böylece yaka kısmında bir miktar açıklık bıraktım. Sizler pervaz ya da fermuar da yapabilirsiniz. Ayrıca koluna da lastik taktım ve büzgülü bir kol ucu elde ettim. 
Videodaki amacım size tunik veya bluz dikerken hangi sırayı takip etmek gerektiğini göstermekti. Umarım faydalı olur 😊 



 Tuniğin bitmiş hali




Hiç yorum yok:

Yorum Gönder